21 oktober 2014

HundMormor



 Efter lite väl snabb skönsömn så hoppade jag i hundkläderna och åkte till Kungsängen. Emilie var risig idag med och Carlos var nödig. En skogstur, modell lååååååååååååång var tanken men fransosen var inte av samma tanke. Blev en mindre slinga innan vi gick hem för kaffe och lek.

 Så här gillar han att stå, mellan mina ben och bara glo....i en kvart eller längre

 Älskade lilla Carlos vad jag tycker om dig!

I kväll ska jag grotta ner mig i soffan, slappa och glo på tv. Men först lite middagsbestyr, det lutar åt korv stroganoff.

Ledig fyra nätter....! Dessa dagar ska ägnas åt absolut ingenting och det känns ganska okej.  Fast det är inte hela sanningen såklart finns det tid för både bebis/hund/kattgos och en och annan latte.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar