17 oktober 2014

TGIF



Jaha, fredag igen och min sköna långledighet sjunger dessvärre på den berömda sista versen. Det sa bara swosch så var den över.
Men två lediga dagar återstår, och dessa ska jag fortsätta att göra det jag gillar bäst, nämligen inte så mycket men gärna mys med barnbarnen, familj och vänner.

På dagens agenda står som så många andra fredagar handling med lilla mor, sen lite fika på det. Idag toppar vi upp med en sväng till återvinningstationen också, det kommer hon gilla!
I kväll blir det kul! Vin, kvinnor och sång på Poppelvägen. Ingrid bjuder på tjejmiddag och jag och Bitte är bjudna.
Ska inte äta något på hela dagen så jag får plats med mycket av det mesta. Hon lagar fantastisk mat!

Nu måste jag sätta fart, lite trista måsten innan mamma ska hämtas. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar