4 oktober 2014

SlutSomArtist

Godmorgon!
Gissar att nästan alla av mina fans sover just nu. Själv är jag inne på upploppet, endast en timme kvar tills jag får åka hem till sängen och jag längtar så.
Trist och ensam natt i natt, skulle hellre jobba därnere där det är lite mer action.
Tiden går så förbaskat långsamt häruppe!

I dag blir mitt vackra barnbarn fyra veckor, helt galet vad fort det går.
På eftermiddagen tar jag med mig Ingrid och åker till Kungsängen så hon också får träffa lilla Stella innan hon tar studenten.
Var faktiskt förbi en sväng i går kväll på väg till jobbet. En väldigt kort snabbis för pussar och gos.
Gullungen somnade om hos mormor medans jag sjöng allehanda barnvisor.
Hon kanske somnade för att det lät så illa.....? Måste uppdatera mitt barnviseförråd.

Sista rycket nu, mot grötkoket!

Ha en fin lördag och just det...Grattis Anne på 50-årsdagen! Coolt att fylla år samma dag som Kanelbullen!







- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Solängen Bålsta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar