28 oktober 2014

FullPatteDag



Idag är det en s.k Full-Sprutt-Dag. Det gäller att hålla sig sysselsatt så man inte degar ner sig i kaffeträsket totalt.
Först så måste jag till den lokala Willysbutiken och shoppa lite matnyttigt. Apoteket får sig också ett besök, maken hade skrivit en nota till mig...munsårssalva och munsårsplåster. Ahha, herpes igen på karln.
Vidare hem med det och sedan vänta på Catta som skulle landa sirkalisa strax före tolvblecket.
Vi åker till Kungsängen för att gosefisa med Stella-Maräng och Carlos. Kaffe ingår har jag hört och JAG FÅR INTE GLÖMMA KÖPA MED MIG MJÖLK som Emilie bad mig om igår.
Hem för snabb lunch och sen i väg till frissan, håret ska målas och kanske toppas litegranna.
Var tvungen att tänka långsiktigt vid senaste besöket. Blev att jag bokade två tider innan jag ska till sydligare breddgrader, annars hade det blivit knas i utväxten.
Ska därför även göra sammlika procedur i början av december också...dyrt blir det med fan så snygg jag blir, i alla fall i dunkelt ljus och utan glasögonen på näsan för den som synar.
Sedan dags för nästa aktivitet, samkväm och middag med nattkollegor. Verkar inte vara så många som kommer men desto roligare får vi har det.
Jag avslutar kvällen med ett jobbpass (och det behövde du inte läsa Åsa, jag somnar om efter Arlandaturen, no problems)

Ja, det var väl allt! Ligger ni och latar er idag eller?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar