15 oktober 2014

Kvalitetstid



Blev visst inte mycket mer från mig igår, var lite trött så jag valde soffan istället. Tittade bl.a på nya programmet på Sjuan "Hela Sverige syr". "Hela Sverige bakar" finns redan och jag undrar vad kommer härnäst? "Hela Sverige jagar?, bajsar?, dammsuger?, shoppar?, tapetserar?

Fast i kväll måste jag titta på Sjuan igen klockan 21.00. Då börjar "She´s got the look" som till Rudolfs stora förtret är inspelat på Wenngarn. Det var lite lätt rörigt under dom 4 veckorna som tv-team, deltagare och programledaren Jessica Almenäs intog Wenngarn och dess omgivningar.
Rudolf konstaterade kort och koncist på sitt berömda sätt vad han tyckte om allt..."Jävla trams!" blev svaret.
Så nu vet vi det, men titta ska jag ändå.

Vad gjorde jag igår då? Det blev en del ovärdelig härlig kvalitetstid med mina barnbarn. Älskart!
Vi gick en promenad, vi lunchade sushi, vi lekte med bollen CG och jag, Stella och jag lekte i babygymmet, jag gav ersättning i nappflaskan och helt enkelt bara myste! En del pussar blev det förstås också.



Lånade utan lov dessa bilder på Emilies blogg
Gullungen i ugglegymmet.


Sen blev det en fralla i ugglegymmet men han gymmade inte utan sov istället.

Idag ska jag hänga med Carlos ett par timmar. Emilie, Stella och Erika ska åka på en shoppingtur.
Hoppas det inte blir regn, skulle vilja gå en långfrallenad med fransosen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar