18 oktober 2014

SexVeckorJustIdag





Jävlar vad jag tokbloggar idag!  Tredje inlägget på två timmar...galet! Men jag kom ju på något som är väldigt viktigt att informera er om.

Stella fyller sex veckor just idag! Får inte missas på något sätt!  Förstår ni att det är sex hela veckor sen min lilla finaste gullunge kom till världen?
Bästa sex veckorna i mitt liv, ja förutom när mina egna gullungar anlände.

Stal en bild från Emilies blogg, visserligen från igår då hon bara var fem veckor och sex dagar men den får duga som sexveckorsbild:


Stella provar den fina stickade tröjan som snart passar perfekt. 
Glad som alltid är hon förstås också, underbara unge.

Då så, då får ni ledigt i från bloggen ett tag. Nu är det andra övningar som gäller för mig.
Ha´re gott..igelkott..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar