10 oktober 2014

VärldsklassSelfie!


Kan garantera att detta inte är den sista selfien med min älskade lilla gullunge!
Men kolla in....visst ser hon väl lite lätt skeptisk ut? Eller kanske hellre skräckslagen?


Tog med mig morsan och åkte för lite bebisgos till Kungsängen. Mamma var nöjd, Carlos var överlycklig, kaffet var gott, Stella åt och bajsade i storformat, jag fixade både blöjan och nappflaskan (älskart!) och Carlos lekte med sin favoritboll. Det är så mysigt att vara hemma hos dom.
Men vi var tvungna att tänka på refrängen och åka vidare mot Willys och veckans fredagshandling. På vägen dit kom en het potatis upp som samtalsämne, "ensamkommande-flyktingbarn-villan" ett stenkast från oss. Och hur den diskussionen slutade tror jag att ni redan vet.

Jaja, det var väl allt från mig. Kanske återkommer under helgen i fall ork, lust och inspirationen infinner sig.

Heippa!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar