7 oktober 2014

OléBandidos



Klev förresten upp alldeles för tidigt idag, vaknade redan vid 12.00. Kul natt jag kommer ha framför mig....undrar om käken kommer gäspas ur led i natt med?
Ska lägga mig en stund nu efter middagen och försöka tanka lite mer välbehövlig sömn.

Fick ett spontant ryck och rastade dammsugaren. Är så förbannat allergisk och jag fattar inte mot vad tills jag råkade glo under sängen när jag letade efter en bortsprungen öronpropp. Då förstod jag...DAMM! Dammsög även soffan, under, över, bakom, dynor, armstöd hoppas jag bli bättre. Jag
hänger en del i soffhörnet. Kan ju skrämma barn med dessa röda, fnasiga och svullna ögon. Ser för taskig ut, värre än vanligt.

Har ni bildgooglat ert namn någon gång? Gör inte det! Jag skrattade högt och undrar varför Google valde just denna bild?


Jag i sombrero i väntan på min födelsedagfest med spanskt tema 2011.


  Har gosefisat med med här lilla filuren. Även i folkmun kallad natterroristen.

 

Den lilla lurviga kattrumpan ska alltid parkeras på lokaltidningen när jag råkar läsa.
 Hur som helst så är han världens finaste katt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar