18 januari 2011

Bra kvinna reder sej själv!

Som ni ser så är jag glad igen!
Internetet fungerar igen här hemma. Jag gjorde helt sonika som Erika sa, nästan.
Hon sa att jag skulle stänga av modemet och vänta en stund, för att sen slå på det igen.
Jag blir galen på allt blippande och blinkande på modem och routrar, hittade ingen on/offknapp så jag drog ut sladden istället.
Slut på blippande en stund, sen i med sladden igen.

Nu var det spännande! Skulle det fungera? Ner för trappen och ja! Tammesjutton!
Inte bara datorns internet fungerade utan Iphonen också och den fasta telefonen som inte har funkat sen mellandagarna!

Mycket att ta igen nu, alla bloggar jag inte läst på nästan ett dygn m.m.

Emilie och jag var ju som ni redan vet på Stinsen och shoppade försiktigt. Jag köpte bara en liten grej.
Emilie köpte också en grej. Vi åt lunch, pasta båda två. Supergott!

Sen skjutsade jag henne till närmsta pendeltågsstation och jag åkte till Willys i Rotebro för lite handling.
Handlingen gick i rekordfart! Jag var så i behov av en toalett då blåsan var till bredden fylld!

När jag kom hem så drabbades jag av trötthet, jag blev så trött. La mej på schäslongen med Gustav på magen och sov i en timme.
Jag är så trött jämt! Vill ha sol, värme, energi och ork.
Var köper man det?

Nu ska jag strax jobba. En natt står på schemat, dessvärre också ett obligatoriskt personalmöte i morgon klockan 13.00.
Puh, innebär att jag måste stiga upp 11.45.
Hoppas Herr Vinterkräk har flyttat från Pomona för gott.

Trevlig kväll!


2 kommentarer:

  1. Bra jobbat med internet. Vårt internet strular också hela hela tiden. Vi drar i och ur sladdar och håller på hela tiden. Men kan bli tokig för mindre.

    SvaraRadera
  2. trodde att de var jag som sa det om modemet!!

    SvaraRadera