12 januari 2011

Är jag saknad?

Oj, vad ni har saknat mej!
Klockan redan eftermiddag och inte ett livstecken från eran monsterbloggare.
Vart är världen på väg?
Ingen aning faktiskt. Däremot fick jag en smärre chock i morse när jag klev upp!
I soffan låg min man i morgonrock. Han hade ont i protesknät och hade ringt till vårdcentralen.
Måste tydligen gå den vägen genom vårdcentralen om protesen kärvar.
Inte genom St Göran där han blev opererad.

Så nu klockan 13.35 har han tid hos Dr Magnus.

Jag har kastat ut julgranen idag, herregud vad den barrade. Kommer säkert att hitta barr ända in i maj.
Nu har jag bara ljusstakarna och stjärnorna kvar i fönstren. Men jag avvaktar kanske en tag med dom. jag tycker det är så fint!

Ska ta mej en tur till Bålsta strax, glömde ju kattmaten i går när jag var där. Klantigt!

Och till er alla vinterälskare säger jag bara: GRATTIS! Mer eländig, ful snö har kommit!
Och jag som trodde våren var på väg.......


1 kommentar:

  1. Ja jag hurrar inte precis idag. Har sagt det förut och säger det igen. DET RÄCKER NU!!! Kanske dags för första mötet snart???? ha ha

    SvaraRadera