15 januari 2011

Bubbel och snittar!



Nu har jag piggnat till! Kul att ni saknar mej i allafall två av er, Anne och Emilie.
Blev kanske lite för mycket av det goda i går. Detta i kombination med min nya allergimedicin där jag idag läste bipacksedeln:

Användning av Cetirizin Mylan med mat och dryck:
Cetirizin Mylan kan förstärka effekterna av alkohol. Försiktighet rekommenderas därför vid samtidig användning av alkohol.

Jag tog dessutom dubbel dos av allergimedicinen, då kan ni tänka er hur jag mått i dag!



Som ni ser på dessa bilder så var det en massa gott vi stoppade i oss. Ingrid är superduktig på allt när det gäller mat. Den perfekta lilla värdinnan.



Det nya köket är som en dröm!



Värdinnan tittar till diskmaskinen



Det här stoppade jag i mej första svängen.....och det blev flera svängar runt köksön.
Allt var såååå gott!



Gästerna samlades likt flugor kring en sockerbit.......
Alla åt med god aptit.

Tack snälla Ingrid och Micke för en trevlig kväll.
Synd att man mått som en urvriden disktrasa i dag. Men jag får skylla mej själv.
Men nu mår jag bättre och kvällen kommer bli lugn framför TV´n.


1 kommentar:

  1. Hoppsan det är aldrig bra att blanda medicin och alkohol. Köket var verkligen fint.

    SvaraRadera