23 januari 2011

Jag dunkar till på Bro.....snart

Hoho!

Är det någon som är vaken så här dags! Möjligen smågrodorna hemma på min gata. Troligtvis deras mamma också eller kanske mormor.

Själv är jag oförskämt pigg efter ytterligare en natt på mitt arbete.

Lugnt som attan har det varit. Blir lite trist och ensamt i längden men det är bara att gilla läget.

Nu väntar sängen på mej där hemma. Ska bli skönt att krypa ner och stoppa i öronpropparna så långt det går. Dom brukar mötas i mitten av skallen någonstans till vänster om höger hjärnhalva.

I kväll är jag ledig, det blev ju som ni vet jobb i torsdags istället. Tre nätter på raken får räcka.

Förr då jag var ung och rask kunde man mala på en 7-10 nätter i sträck. Men icke nu, nu behöver jag vila.

Ha en trevlig söndag! Over and out från Bålsta

2 kommentarer:

  1. Men hallå... inatt hade du ju faktiskt ett otroligt trevligt sällskap om jag får säga det själv, ha ha. Och inte att förglömma katten... Jag har inte glömt den i alla fall. Kram på dig/Sandra

    SvaraRadera
  2. Kan meddela att smågrodorna och mormor och morfar var vakna mest hela natten och väldigt tidigt i morse.

    SvaraRadera