25 januari 2011

Dagens Gustav

En gammal bortglömd favorit är tillbaka i bloggen.

Dagens Gustav!

Det var ett tag sen Gustav var med på bild.
Hittade en gammal bild på min Puppe, tycker han har så söta tassar.

Annars har det inte hänt något av
intresse här idag.



Pratat med mina flickor ett par gånger. Erika håller som bäst på att packa det sista i ryggsäcken. Jag hämtar henne 8.45 för färd till Arlanda.
Skönt för henne att komma iväg till värmen ett tag och få ladda batterierna.
Jag är avundsjuk som alltid på resande vänner.
Ingrid och Micke sticker också i väg i morgon.
Den här gången ska dom besöka Madeira. Denna gång är det inte jag som skjutsar dom. En tur till Arlanda per dag får räcka.
Men jag hämtar dom gärna, jag vill ju inte missa någon eventuell fin present.

Lilla maken med systrar fortsätter att kämpa på med tömning av farfars hus.
På söndag ska det vara tomt och färdigfixat.
Nya ägarna har tillträde redan den 1 februari. Men vi är jätteglada att det blev sålt så fort och till ett pris som ingen kunde tippat!
Kul för farfar, det är han värd.

Nu mitt favoritprogram "Halv åtta hos mej" och sen handboll.

1 kommentar:

  1. Hoppas Erika får det riktigt varmt och skönt på sin semester.

    SvaraRadera