24 januari 2011

Arlandaexpressen

I natt hade jag en sån där omöjligt-att-somna-natt. Tittade på klockan senaste gången vid 3.30.
Så irriterande, jag hade ställt alarmet på 06.30. Skulle hämta mina kära vänner ett par hus ner och köra dom till Arlanda.
När alarmet drog i gång så sov jag hårt. Men jag kände mej oförskämt pigg ändå.
Åt lite frukost och sen å med palterna och ut för att skrapa is.

Allt gick bra till Arlanda och på vägen hem åkte jag till snälla Elina och hämtade ryggsäcken.
När jag kom hem så var jag trött, drack en kopp te och la mej på soffan.
Vaknade nu! 4 timmar senare!

Ska ta mej upp till Willys strax för att klaga på entrecotten jag köpte i helgen. Sen ska jag handla lite matnyttigt också.

Hadedesmuttsjungentrudelutt!


1 kommentar:

  1. Tack för skjutsen och trots omväg via Köpenhamn så gick resan mycket bra.

    SvaraRadera