2 januari 2011

Rubriktorka


Efter fyra nätters jobb så var det förstås omöjligt att sova i natt när jag väl kom i säng.
Klockan 4.30 gav jag upp. Gick ut och la mej i schäslongen och tittade i taket. Gustav sov som en stock till 7.00, då buffade han mej som äntligen hade slumrat till.
Nu är man hur trött som helst, men att lägga sej nu innebär bara att jag inte kommer att somna i natt heller så jag får stå ut.
Detta var dagens I-landsproblem.

Har precis kommit från Willys. Har handlat lite till middag. Idag kommer alla mina barn hem, det blir skoj.
Hade tänkt grilla oxfilé men det fanns ingen kvar, fanns inte mycket i den butiken idag.
Grönsakerna och brödet var ett skämt, allt var skrumpet, torrt och jäkligt ofräscht!
Fick tänka om och köpte något som vi aldrig grillat förut, nötytterfilé.
Hoppas det blir bra till mina fina gäster.

Annars blir det nog mest en sån där soffpotatisdag idag, hänga i soffan är det jag gillar mest när jag är halvslirig.


1 kommentar:

  1. Fy sjutton vad jobbigt att inte kunna somna när man äntligen får göra det. Hoppas på bättre lycka ikväll.

    SvaraRadera