5 januari 2011

Mello 2lax11

Endast 1 månad innan melodifestivalfestligheterna drar igång! För oss schlagernördar är det rena rama julaftonen!
Det som slår mej när jag läser alla artister som ska vara med är.......? Ursäkta mej??!
Vilka är dom? Känner inte till en bråkdel.......vem är t.ex Le Kid, Rasmus Viberg, Anniela, Simon Forsberg (Simon heter iofs en kille på mitt jobb, kan det vara han månntro?)

Ja, det blir iaf spännande att följa deltävlingarna. Själva Grand Finale bevittnar jag självklart på plats i Sveriges största boll.

LULEÅ 5 FEBRUARI

1) Dilba

2) Swingfly

3) Jenny Silver

4) Jonas Matsson

5) Le Kid

6) Rasmus Viberg

7) Pernilla Andersson

8) Danny

GÖTEBORG 12 FEBRUARI

1) Brolle

2) Loreen

3) Babsan

4) Elisabeth Andreassen

5) Sanna Nielsen

6) The Moniker

7) Anniela

8) Christian Walz

LINKÖPING 19 FEBRUARI

1) Linda Sundblad

2) Simon Forsberg

3) Sara Lumholdt

4) The Playtones

5) Shirley´s Angels

6) Sebastian

7) Sara Varga

8) Eric Saade

MALMÖ 26 FEBRUARI

1) Melody Club

2) Julia Alvgard

3) Lasse Stefanz

4) Linda Pritchard

5) Anders Fernette

6) Linda Bengtzing

7) Nicke Borg

8) Love Generation

2 kommentarer:

  1. Ja det var inga namn man kände igen direkt. Men Brolle var i alla fall med så då är den omgången lugn.

    SvaraRadera
  2. Aniela är en kompis till mina fina syskonbarn...härstammar från den yttepyttelilla byn Rinkaby i Skåne!!!

    Lite onödigt vetande från mig bara.

    kram /Mia

    SvaraRadera