10 januari 2011

Äntligen ledig

Pannkakorna gjorde succé! Lilla maken åt ärtsoppa också,
ärtsoppa på burk! Soldatens ärtsoppa, passade även en snickare....
Ser ut som någon har spytt.....urk vad äckligt!

Efter den delikata måndagsmiddagen så åkte Rolf till Lotta för att fortsätta med köket, medans jag åkte till Erika för fika och pratstund.

Nu har vi återigen sammanstrålat i soffan dock i olika hörnor av den.
Maken snarkar allaredan.....

Imorgon ska jag ta det lugnt, att ta det lugnt är min bästa gren.
Tomtarna ska plockas ned, få se om jag gör det eller skjuter upp det till morgondagen.
Skjuta upp saker till morgondagen är min näst bästa gren.

Ja, nu blir det nog inte roligare än så här. Har inte ett dugg att komma med.

Godnatt mina vänner!


2 kommentarer:

  1. you are invited to follow my blog

    SvaraRadera
  2. Bra så. Då tycker jag du ska ägna dig åt dina 2 favoritgrenar hela dagen i morgon.

    SvaraRadera