31 januari 2011

Växen hallå, hallå.....l

Den här dagen har jag mest ägnat mej åt att prata i telefonen!

Först har jag pratat med Anne i Bålsta, vi pratade i 37 minuter!
Näst på tur var Marie, henne hade jag kunnat prata med ännu....men vi tjattrade på i 1 timme och 7 minuter!!
Sen ringde Jesssica och henne blev det ett snabbt samtal på endast 15 minuter!
Justja! Emilie har jag också pratat med 2 gånger, fast inte så långa samtal.
Hon kommer hem i morgon, ska bli kul som alltid!

Fick mail från Erika, dom hade hittat ett internetcafé där tre kossor låg utanför på trottoaren.
Allt var bra, varmt och annorlunda. Hon är fortfarande kulturchockad.

Idag lagade jag pasta, ett recept ur Paolo Robertos kokbok. Tonfisk, färska tomater och kapris är några av ingredienserna i den supergoda och snabblagade maträtten.

Idag är det jobbnatt, känner mej manad och utvilad. Ska bli kul att åka iväg.
Sen imorgonbitti är det expressovning till 10.00 sen iväg med svarta Arlandaexpressen och hämta Emilie.
Tror hon landar vid 11.00.

Dags för kaffe och kissegos.




1 kommentar:

  1. Ha Ha Ja du. Indien det är nog annorlunda det. Tror nog inte det är ngt för mig.

    SvaraRadera