25 januari 2011

Styckat muslik

Idag har jag ytterligare en sådan där slappardag. Känner mej lite bättre men magen gör lite ont emellanåt.
Illamåendet är borta!

Men jag höll på att kräkas av andra orsaker i morse. Skulle öppna dörren till Gustav som var ute.
Och där på trappen ligger en slaktad mus i 1800 delar. Svansen på ett ställe, huvudet på ett annat och själva kroppen på ett tredje!
Allt i en härlig slemmig blodsörja, bra Gustav du tog inte in kraken iaf.

Är så kräkmagad att jag inte har tagit reda på de styckade musdelarna än. Jag har istället ställt upp-och-ner-vända blomkrukor över så jag slipper se läckerbitarna.
Det där är ett karlgöra alla kategorier! Jag vägrar.......då spyr jag.

Har precis roat mej med att betala räkningarna. Alltid lika kul....eller?
Men min lön den här månaden var extra skojig, lite storhelgstillägg och extraarbete på nyårsafton gav välbehövliga extrapengar i min annars så magra penningpung.

Nu ska jag strax ta mej en snabbtur till affären. Maken var sugen på chile corn carne idag. Och jag hade förstås slut på lite grejs man ska ha i.

Tittade på reprisen av Guldbaggegalan förut. Filmen Snabba cash var nominerad en hel del gånger. Den har jag inte sett men jag tror att jag ska hyra den någongång, den verkade bra.

Slutsvamlat!


1 kommentar:

  1. Chili Con Carne var längesedan man åt. Filmen Snabba Cash har jag inte heller sett. Men boken är i alla fall jättebra.

    SvaraRadera