19 januari 2011

Lite halvseg

Det bidde inget personalmöte för mig idag. Sov som en stock och vaknade iofs av alarmet klockan 11.45.
Jag var i det närmaste död, stendöd! Orkade inte ens ta mej upp ur sängen.
Som grädde på moset så hade jag en huvudvärk i XL-storlek.
Nej, inte sjutton orkade jag pallra mej ut och åka på något tretimmarsmöte.

Somnade om och sov till 14.30. Det var välbehövligt, när jag vaknade hade huvudvärken bantat ner sej till en S-storlek.

Har pratat med Anne i dag, vi vill till Ullared igen. Hög tid att planera nästa resa.

Till middag idag serverades en delikat spaghetti och köttfärssås. Gustav fick en burk tonfisk i vatten, en god sådan av märket Abba. Inget billigt Eldoradoskit till den kissen.
Endast det bästa är gott nog!
Han älskar tonfisk.

Blev förvånad när maken fortfarande klockan 18.30 hade kläderna på sej.....han brukar ju alltid hoppa i Dressmanmorgonrocken omgående vid hemkomst.
Men ikväll skulle han och syskonen Pettersson fortsätta att röja i farfars hus.
Därav kläderna, hade blivit lite kallt kanske i morgonrock.

Tror jag ska slå en pling till Malmö och en till Kungsängen.



1 kommentar: