8 januari 2011

Familjemys........

Jag sov inte i 100 år, men väl till 15.00. Och det får man väl vara nöjd med.
Skuttade upp och möttes av en söt syn. I schäslongen låg mina lurviga pojkar och myste.
Jag la mej i den andra schäslongen och vips så hoppade Gustav ner och la sej på mej istället.

Där låg vi en stund och spann, ja inte jag då men väl Gustav.... Som han låter när han spinner!
Lite kaffe i magen och nu bevittnar jag skådespelet i köket.

Maken står vid spisen och rör, hackar, vispar och skär.
Blir en repris på nyårsmiddagen vi åt på tu man hand, det var så gott.
Idag ska vi ät middag hela Patrasket Pettersson.
Mormor kommer också, ska hämta henne vid 17.00.

Blir kanske inte så mycket mer i från mej idag sen. Kan ju inte sitta vid datorn när vi har gäster.....eller kan man det?

Ha en trevlig lördagkväll, hej på ett tag!

1 kommentar:

  1. Klart man kan sitta vid datan när man har gäster. Men umgås du med de och ät er goda middag så får du uppdatera oss senare. Vi väntar så gärna.

    SvaraRadera