7 januari 2011

Svårt med rubrik


Hej på er!




























Så har man sovit en stund till. Bidde inte så mycket sammanhängande, behövlig sömn i natt som ni läste i tidigare inlägg.
Nu känner jag mej lite piggare.
Gustav passade på att sova han med.
Lika bra det för kolla på bilden....den svarta katten har FLYTTAT IN I GUSTAVS ULLAREDSIGLOO!

Jag tror det var den här katten och Gustav som slogs sist.

Den andra mysbilden är när Erika och jag myser i soffan igår.

Annars idag så gör jag inte så mycket. Har husarrest kan man säga. Emilie har beställt en ny dator, en Mac förstås.
Och den skulle levereras idag till våran adress.
Så det är bara att sitta här och vänta på leveransen.
Men jag väntar så gärna, vem vill gå ut i det här vädret?!

Hennes andra lilla rosa drabbades ju av virus före jul. Går kanske att fixa av någon som är haj på sådana saker. Nu blir det att ta hem en alldeles sprillans Mac Book Pro till Malmö på söndag.
Den har lyse under tangenterna......avis!

Förresten så har en medlem till anslutit till våran Hata vintern klubb. Anne i Bålsta vill förstås vara med.
Välkommen!
Hon har skottat meterhög snö i dag med en hand! Det ni!
Med en hand! Jag skottar inte ens med två händer!
Men hon får ju absolut inte använda sin nyopererade högerhand.

Nu vaknade Gustav, bästa att jaga bort den andra katten!
Mycket att stå i.......


1 kommentar: