23 januari 2011

Söndagsaktiviteter



Owe kom hit på kvällen precis när vi hade avslutat vår delikata måltid. Han är en sann globetrotter och varit i Indien på semester några gånger.
Han ville dela med sej lite råd och tips till Erika. En stor Indienkarta bläddrades upp och lades på köksbordet. Gustav blev jätteglad och tog plats direkt. Han täckte nästan hela norra Indien.
Svansen var någonstans i Goa-trakten och viftade.

Sen visade han kort i antalet "många", papperskopior.....ja, ni läste rätt.....papperskort!
Tänk vad kul det är med såna kort!
Det är inte var dag man tittar på det.

Annars har vi inte gjort så mycket av intresse. Nu tittar maken på sin favorit, Kommisarie Barnaby medans jag badar mina orkideér.
Samtidigt som jag bloggar.....simultankapacitet.

Tidigt sänggående ikväll, i morgon bitti ska jag vara startklar klockan hhrrrrmmm.....07.30??!
Arlandaexpressen ska skjutsa Amerikafolket till flygplatsen.
Dom åker hem till Groton, Connecticut för att sedan i februari flytta hem för gott till Bro efter nästan 5 år utomlands.

Efter det så är det tänkt att jag direkt åker till Elina i Kungsängen för att hämta en ryggsäck som Erika snällt får låna på sin resa.

Därmed var helgen avklarad och en ny vecka är på G.

Haddegottplommonkompott!



1 kommentar:

  1. Åhh vad kul det är med kort på papper som man kan titta på eller för att inte tala om att titta i alum med text, ha ha.
    Tack snälla för att du kör oss till Arlanda. Hoppas verkligen vi kan återgälda dig ngn gång när du ska ut och resa.

    SvaraRadera