16 januari 2011

På rätt väg







Sent på söndageftermiddagen började jag så sakteliga att pigga på mej. Började känna mej som vanligt igen och inte då där "konstig".
Verkar ju otroligt om det enbart skulle bero på vinintaget i fredags!

Hela familjen var samlad för en härlig söndagsmiddag!
Det var nästan kö att få gosa med kissen.

Jag lagade en mycket god (om jag får säga det själv) mangokyckling med ris, sallad och vitlöksbröd.

Det är härligt när alla är hemma och det blir lite liv i Palatset, som annars numera är väldigt tyst, ensamt och tråkigt.

När vi chillat en stund efter maten så åkte Emilie och Jogge hem till stan. Erika gick i väg till ett par vänner som i morgon ska åka i väg på en 3-månaders backpackerresa .
Det är dom Erika ska hälsa på i Indien när hon åker den 26 januari.

Jag och min trötta make tittade sen förstås på en efterlängtad seriestart, Solsidan på TV4.
Hur bra är inte den?
Felix Herngren är ett geni, så klockrent!

Tror jag ska ta mej lite te, har inte druckit något kaffe sen i fredag??!!!
Ett tecken på att något är vajkalle i min kropp.





1 kommentar:

  1. Det hela verkar ju jätteskumt. Kan ju för sjutton inte bara bero på kombon alkohol och medicin, eller???

    SvaraRadera