11 januari 2011

Godmorgon

Guten morgen!

Höll aldrig på att komma i säng i går. Först tittade jag på Fångarna på fortet på Tv4 play och sen var det repris på Familjen Annorlunda på 4:an.
Men allvarligt......10 barn?? Herregud, jag blev svettig bara av att titta på programmet.

Gustav var hygglig i morse, han väckte mej inte förräns vid 7.00. Tack sötnos!
Somnade om en stund och gick upp alldeles för tidigt ändå.
Nu är jag trött igen.
Mia ringde och sa att det var möte på jobbet idag klockan 13.00. Det är väl bara att pallra sej iväg.
Ska ändå till Bålsta för att handla kattmat, så då slår jag liksom två flugor på smällen!

Idag fyller Lisa år, tänkte åka och gratulera henna framåt kvällsskvisten eller kanske på eftermiddagen.

Nu måste jag sätta fart, tror tomtarna får stå ett tag till......


1 kommentar:

  1. Låt tomtarna stå. Du skrev ju redan igår att du skulle skjuta upp till morgondagen, så det är ju lugnt då.

    SvaraRadera