21 januari 2011

Mer jobb.....

Sovit skönt ända till 13.30-tiden. Kände mej oförskämt pigg och alert. Eftermiddagen har jag och Gustav roat oss med att mysa.

Har inte gjort så mycket vettigt, men plocka ur diskmaskinen och lite matlagning var väl alltid något att hänga i julgran.
Just ja, jag har hämtat posten också! Guldstjärna!

Maken kom hem vid 16.39 och vi åt min exklusiva fredagsmiddag, varm korv med hemlagat potatismos.
Inte vidare värst glamouröst men ack så gott. Sen ska jag ju jobba så den där riktiga fredagsstämningen lyste med sin frånvaro.
Blir säkert fler fredagar, eller?

Nu sover min lille man i soffan. Jag är lika fascinerad varje gång.....hur fasen kan man låta så när man sover? Som han snarkar! Tur att man får lämna byggnaden snart.
Till och med Gustav tittar skeptiskt på sin husse.

Som sagt snart i väg till jobbet. Hoppas att inga flera har insjuknat i Herr Vinterkräk.
Tur att det är två mycket bra tjejer som styr runt på den sjuka avdelningen medans jag är ensam i resten av huset.

Dags att packa ihop sej själv och lite annat matnyttigt, ha en trevlig kväll mina vänner.


1 kommentar:

  1. Tack så mycket och ha det så trevligt du också på jobbet.

    SvaraRadera