1 januari 2011

Min Prins!

Äntligen får jag pussa på Gustav igen!

När jag kom hem i morse så låg han sked med husse i sängen, han spann så högt och tittade förvånat på mej när jag kastade mej över honom.

Var har du varit Gustav?
Vad har du gjort?
Har du varit rädd?
Är du hungrig?
Har någon varit dum mot dej?
Frågorna var många från en orolig matte, han svarade inte på en enda.
Typiskt tonåringar.

Nu ska jag sova. Den här natten har varit den jobbigaste hittills. Inte arbetsmässigt på jobbet där har det varit så lugnt och skönt. Men det här med Gustavs nattpermission tog priset.
Var faktiskt värre än när mina barn var ute och rumla i ungdomstider och aldrig kom hem när dom skulle!

Godnatt mina vänner så här den första dagen på 2011!


1 kommentar:

  1. Ja att ha djur är inte på ngt sätt lättare än att ha barn. Man ororar sig ständigt i alla fall.

    SvaraRadera