29 juni 2011

Fniss


Godmorgon mina vänner!
Idag är jag trött, undrar hur trött man kan vara egentligen? Känner mej vissen överallt.
Ska lägga mej och sova lite senare. Oj, vad jag låter munter.
Men nu ska ni få fnissa lite. Jag fick en rolig bok i födelsedagspresent av Yvonne och Julia.
Kan varit från Lotta också?! Pinsamt.....har noll koll som vanligt.
Boken heter: "Sveriges roligaste på 140 tecken", de fyndigaste, sjukaste och smartaste inläggen från Twitter.
(Om ni undrar vad det är för svart på bilden så är det Gustavs svans)

Här kommer ett axplock:

  • Parkerade just på en handikappsplats. Jag menar, jag är plattfot, vänsterhänt och fjolla-vad kan man mer begära? (Jonas Gardell)
  • Pappan till femåringen vid dagislämninen: Jag älskar dej! Femåringen till pappan: Du står på min fot! (Jonas Gardell)
  • Känns tragiskt att den senaste komplimangen jag fick var av min gynekolog, "Men det ser ju jättefint ut här!" (Therese Lindberg)
  • Glenn föreslog tidigare att vi skulle "take a walk around the lake". Tror han underskattar Vättern. (Soran Ismail)
  • Radiosporten: "Eliasson kom trea, precis efter tvåan" . Ja, treor har en tendens att göra det. (Soran Ismail)
  • Funderar på att lägga in kungafamiljen i telefonboken, med fejknummer. För att imponera på den som hittar mobilen när jag tappar den! (Sigge Eklund)
  • Fick nyss en utvald tid för bilprovning, klockan 07.10 på midsommardagen. Jorå, men absolut, jag kommer. (Mårten Andersson)
  • 87 % av svenskarna säger att de inte kommer att köpa mat på Mc Donalds efter matfuskavslöjandet. Vi får väl se vid fyra inatt. (Mårten Andersson)
  • Varför skakar alltid mordbrännaren bensindunken när det häller? Har aldrig fattat det. (Calle Schulman)
  • Man vet att man bajsat duktigt när det dunkar till i toan i slutet av spolningen. (Calle Schulman)
  • Bakis med en tvååring.Lite som att försöka lägga en pärlplatta i en biltvätt. (Henrik Schyffert)
  • Är i chock! Fick en skruv för MYCKET av Ikea. Vad gör jag nu? (Kjell Eriksson)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar