1 juni 2011

Vin, kvinnor och sång


Idag blev Gustav extra glad när husse kom hem. Dom satt en lång stund och myste i solen.

Runt hörnan på altanen hittade vi dom här glada flickorna. Sara har återvänt från 4 månaders studier i Prag så det finns alltid en anledning att fira! Nu ska hon snart åka vidare ut i världen och fortsätta sitt pluggande. I juli åker hon till Nya Zeeland och där kommer hon stanna i en termin.
Själv pluggade jag mitt första år i Jakobsberg och mitt andra ända bort i Solna.....

Rödvin, vatten, jordgubbar och jordnötter var sakerna som gjorde att eftermiddagen blev väldigt trevlig för damerna i fråga.
Kul verkade dom ha iaf för ju längre kvällen gick så blev fnissen fler och fler, precis som toalettbesöken.
Men så var det visst något om varannan vatten......

Själv kunde jag inte delta i deras spontana improviserade vinkväll. Jag ska åka till jobbet snart. I natt jobbar jag med Anne. Och sen Agneta som går sin andra natt dubbelt.

Over and out folks.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar