7 juni 2011

Allt som vanligt


Varit lite utmattad idag. Har inte orkat gjort ett någe. Sov till 11.00 gick upp en sväng och insåg att jag inte var färdigsoven. Så jag boade helt enkelt ner mej under täcket igen. Vaknade nästa gång 14.30 av att Gustav hulkade på övervåningen. Han hade kräkts stackarn....

Jo, förresten jag har tittat på klippet ett antal gånger om Allégården och varje gång blir jag mer och mer full skratt åt deras agerande. Oj, vad dom ljuger, ser inte det minsta trovärdiga ut.
Min f.d chef måste ju helt allvarligt lida av någon slags grav störning. Fast det har vi ju redan vetat i dryga tre åren nu!
Pratat med Jessica en snabbis och nu vet vi hur vi kommer agera vidare i detta. Heja!

Emilie kom hem från sin lilla utflykt från Bålsta vid 15.00. Hon hade varit på Fastighetsbyrån och fått lite info inför jobbstarten på måndag.
Sen raskt till Renée för att beskåda underverket Emil 1 månad.
Han var jättesöt och liten tyckte hon. Jag längtar tills jag få gulla med honom!

Nu har vi ätit pasta, Leilas pasta närmare bestämt. Der var gott men man är knappast så hungrig i denna värme.
Helst skulle jag villa dricka ett glas kall sangria, tror faktiskt jag ska blanda iordning lite sangria till helgen.
Landskamp snart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar