20 juni 2011

Svammel

Goddagens!
Detta är er favoritbloggare som skriver. Vet inte vad jag ska svamla om idag, har inte hänt ett dugg.
Bara det gamla vanliga: jobba, sova, vakna, dricka kaffe, kattmys.

Jo! Jag har faktiskt varit ute och luftat bilen. Åkte ända till Rotebro. Skulle lämna tillbaka grillställningen som lilla lammet var uppspjälkat på.
Passade på att handla på Willys i Rotebro när jag ändå var i trakterna.
Där sa inte kassapersonalen "Ha en trevlig kväll!" som dom alltid säger på Willys i Bro.
Dom hade nog inte gått på samma charmkurs.

Känner mej lite sliten och trött. Kan bero på mitt intensiva festbeteende den gångna helgen.
Man orkar inte festa två dagar i rad när man är över 27 år.

Ska snart virka ihop en chili corn carne, inte för att jag är sugen på det men det är en maträtt som går snabbt, lätt och fort.
Sen blir det nattjobb ikväll, så härligt!


1 kommentar:

  1. Vore väl konstigt om du inte vore trött efter denna helg och dessutom nattjobb.

    SvaraRadera