15 juni 2011

Godnatt



Kastar mej in här på väg mot sovrummet. I dag är jag trött, riktigt trött. Somnade en stund i soffan när jag skulle titta på nyheterna.
Nattens arbete flöt på utan vare sej vurpor eller felkörningar. Lotta som gick intro med mej kommer det gå bra för. Hon har jobbat natt länge och hajjar vad det handlar om.
Inget onödigt stökande utan mest en trygghet för våra gamla.

Kommer sova tills jag vaknar. Vaknar jag tidigt kanske jag beger mej ut på olivjakt. Jag behöver oliver till på fredag, och då menar jag inte någon sådan fjuttig glasburk på 150 gram inte.
Utan jag behöver betydligt mer, funderar på att åka till någon affär med utländska varor.
Typ Kistagrossen eller till Rinkeby centrum.

Nu är ögonlocken väldigt tunga.......godnatt!

1 kommentar:

  1. Har inte WILLYS oliver i stora förpackningar på sin hylla då. Har sett en hel del jättestora förp. Men det kanske inte var oliver utan andra saker???

    SvaraRadera