22 juni 2011

Ingenting del 3247


En sån här ska jag skaffa mej! Förstår så mycket skoj man skulle ha, aldrig en tråkig minut!

Hur genialt kan det bli? Slippa vidröra lakanet med händerna!

Ett måste i varje kines hem! Funkar den på Billys panpizza också, tro?



Idag har jag inte gjort så mycket mer än fått P-böter! P-böter på Bålsta centrums jävla parkering. Jag som ALLTID tjatar på alla att "Inte glömma P-skivan" så gjorde jag det själv!
Ingrid och jag var iväg en sväng för att Ingrid skulle leta högrev. Jag skjutsade och passade på att handla själv, sen ingick ju fikastopp på cafeét i centrum också. Fröken Dahl bjöd på latte och mazarin, tack vännen!
När vi kommer ut sitter den otroligt fula, gula remsan på framrutan.
300 pix, grattis!
Fick senare ett sms från lilla Ingrid, där stod "Har satt in lite pengar på ditt konto"
Aldrig!..... ska hon behöva vara med och betala min klantighet.........

Idag var alla två barnen hemma på middag, jag blev glad. Synd bara att Rolf var på sitt allra uslaste humör, gnällde på tammefan allt och alla!
Så trist!
Nu ska jag strax åka och jobba min bytesnatt ska bli kul!!

1 kommentar: