6 juni 2011

Världens kakkalas!

Idag har jag varit hos Bitte på kalas. Hon fyller år i år igen, kan ni tänka...
Isen ställde vänligt upp på bild tillsammans med Bitte.
Som hon hade bakat den kvinnan! Åtta sorters goda kakor, bullar och annat himmelskt gott.
Sen en supergod kolatårta.
Ja, herregud som vi åt. Det var 39 grader i solen på altanen!
Sen visade Isen och Carro sina bilder från NewYork-resan tidigare i veckan, och då blev man ju inte ett dugg sugen på att resa västerut!
Hemåt gick jag proppmätt och barfota. Jag lyckas aldrig gå in mina skor jag köpte i USA för två år sen!

Hemma igen så var det middagdags. Vi åt Rolfs räkbakelser och jag som redan var mätt som ett troll efter alla kakor, men den lilla räkhistorien la sej som ett lock över kakorna!
Som grädde på moset så har Emilie gjort en rabarber/hallonpaj som snart ska intagas......tillsammans med en skvätt kaffe.
Fy fan vad man äter!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Men herregud vilket kalas. Har nog aldrig någonsin haft så mycket på mitt fikabord.

    SvaraRadera