19 juni 2011

Finfina presenter!



Det är kul att fylla år!
Fick fina presenter! Min rara familj överraskade mej totalt (??!...nästan) med en sprojjlans ny kamera, kameraväska, batteriladdare och t.o.m ett minneskort.
Ni vet jag tar ganska många kort varje dag och min lilla Olympus har blivit lite trött och halvracklig.
Så nu är jag en mycket stolt ägare av en Nikon Coolpix L 120. Finns massor med finesser och inställningar på den, har inte hunnit igenom användarhandboken ännu p.g.a två dagars partajande. Men jag har i alla fall hittat "Husdjursporträtt" och den kommer jag nog använda mest!
Katten i Pettssonska är nog norra Europas mest fotograferade kisse.......tror ni märkt det redan.

Jag fick även toppenpresenter av mina tillresta gäster. Starbuckskaffe, fin sjal, exklusiva chokladpraliner, fin ljuslykta, Itunes-nerladdningar, rosa fina ljus, Sveriges roligaste på 140 tecken-bok, en italiensk underbar kokbok, rosa fickplunta MED innehåll, blommor och rusdrycker på flaska.
Usch, tänk om jag glömde något......TACK ALLA för underbara gåvor, det var alldeles för mycket!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar