13 juni 2011

Ni har sett oss förut!


Med risk för att bli tjatig kommer här två nytagna kort min prins och hans favoritmamma.
Magnus Uggla ville också vara med på den vänstra bilden och såklart måste han skämma ut sig med en obscen gest. Typiskt Mange!

För er som inte känner min lille man så är han ett s.k fan av pojken som visar långfingret. Därför har han en idolbild på insidan av garagedörren.
(Själv har jag Kevin Costner i tvättstugan)

Kände mig som en pensionär idag på Ica i Bålsta. Ifrågasatte vänligt priset för pojken i kassan när dessa pinjenötter i en väldigt liten påse, 30 gram gick in för...36.90:-.
Trettiosexochnittio! Jag är chockad, bad därför familjen att äta med andakt när vi intog nin supergoda gnocchimiddag.
http://www.ica.se/recept?recipeid=575070

Gustav tog ett varv till i rondellen ikväll. Han gillar verkligen min nya huvudbonad.

1 kommentar:

  1. Fattar heller inte varför just nötter ska vara så jäkla dyra. Små är de också.

    SvaraRadera