8 juni 2011

Tjofadderittan


Känner mej lite lugnare nu. Gustav verkar piggare, han har ätit lite torrfoder och jag har försökt tvinga i han lite vatten.
Tror och hoppas att han är påverkad av värmen bara. Nu gick han ut igen det är riktigt behagligt ute nu. Bara han inte har ätit något farligt, han blev ju så sjuk när han hade kattsalmonella när han var liten.

Annars har jag inte gjort så mycket. Pratat med mina småtofsar i telefonen, dom är förstås också oroliga för Gustav.
Emilie var jätteglad, hon fick resultatet av den supersvåra omtentan i Ekonomi som hon gjorde för ett tag sen.
Hon klarade den! Jag blev så glad att jag grät en skvätt faktiskt. Nu väntar vi bara på resultatet av den sista tentan, klarar hon den så är det klart!

Ingen mer del av följetongen i kväll. Trodde bergsäkert att det skulle komma något mer på Rapport men icke.
Men som sagt, än har dom inte fått höra våra story. Då kan jag tänka mej att det blir både del 3, 4 och 5 faktiskt.
Vi har mycket att berätta!

Nu ska jag dricka en kopp te och sen är det bums i säng.
Godnatt världen!

1 kommentar:

  1. Väntar med spänning på fortsättningen av dokusåpan om åldringsvården i Bro.

    SvaraRadera