8 juni 2011

Sjuk?



Jag är lite orolig för min lilla katt! Han är inte i den fina form han brukar vara i tycker jag.
Han har inte ätit på hela dagen sen ligger han på konstiga ställen där han aldrig brukar ligga och bara sover! I går kräktes han också och jag är jätteorolig!

Var ute en sväng och luftade farfar. Vi var på mitt favoritställe, tandläkaren. Som tur var sköter farfar sej själv så jag kunde lugnt sitta kvar i väntrummet och titta på fula människor.
Farfar trodde att han skulle få med sej sina nya gaddar hem idag, men dom var inte klara.
Tror jag det, tar väl en himla tid att fila och snickra i hop ett trave tänder.
Med tanke på priset iaf!

I dag väntar jag med spänning.......kommer del 3 på Rapport i kväll? Får jag se min f.d sjuka chef för tredje kvällen i rad? Spänningen är olidlig........
Märkte förresten att vid den sena Rapportsändningen så hade dom klippt bort det lilla ljugande mumintrollet och ersatt henne av någon äldreminister från regeringen.
Det var väl den bästa klippningen som någonsin gjorts?
Nej, fasen nu är det dags att laga middag, den är alltid trasig!








3 kommentarer:

  1. Då ska jag kolla på Rapport ikväll då. Något som jag normalt aldrig gör, ha ha.

    SvaraRadera
  2. och jag har missat alltihopa!! Går det att se på webb-tv i efterhand?

    SvaraRadera
  3. ok, hittade länkar längre ner på sidan, tack för det Ewa, du är redig du! :) Jag är lite dåligt uppdaterad, har inte haft igång Macen på två dagar, och inte kollat på tv heller. Nu ska jag kolla rapport!

    SvaraRadera