26 juni 2011

Dragläge....igen


Bilden är kanske inte till sin fördel men jag kan lova att det var gott.
Grillspetten bestående av kyckling, chorizo och grönsaker. Korven blev kanske lite väl mycket grillad.
Emilie gjorde en god sallad med både fetaost, avocado och grönsaker. Jag drog mitt strå till stacken genom att snitsa ihop en tzatsiki.
Alla fyra fick en släng av matkoma......mätta som troll.
Kaffe och glass till efterrätt och förstås Rolfs sockerkaka till dom som orkade.

Nu ska jag strax åka till jobbet igen. Den här helgen har varit hemsk! Inte p.g.a.jobbet då det varit relativt lugnt.
Känns som jag jobbat 7 nätter i sträck, fast jag faktiskt bara har jobbat två nätter.
Känner mej sliten, vill sova minst en vecka.

Kom på att jag inte tagit ett enda kort på Gustav idag! Får råda bot på det imorgon, då ska här tokfotas!

Trevlig söndagkväll!

1 kommentar:

  1. Grillad korv är som bäst när den är nästan svart. MUMS!!!

    SvaraRadera