24 juni 2011




Önskar jag och Gustav alla mina fina läsare!



Själv ska jag inte utföra några större aktiviteter idag. Ska jobba hela helgen och det gör mig ingenting.
Dansa kring midsommarstången väntar jag med tills jag har något sött barn att dansa med.
Funderar på att göra en blomsterkrans till Gustav, men Rolf säger att han inte tror han kommer gilla den.
Vi kanske tar oss en tur någonstans med bilen. Jag är sugen på mjukglass.
Senare ska vi äta Rolfs goda silltårta och lite annat, jag gissar på silltema.

Var rädda om er och glöm för 17 inte att dansa åt båda hållen kring midsommarstången.
Risken är annars överhängande att du blir yr i skallen.

Oj, nu kom min bror!
Förresten....glömde berätta att jag sov till 10.00 idag!


1 kommentar:

  1. Vi saknade dig på ip. Jag hade ju med mig två söta barn som ville dansa

    SvaraRadera