25 juni 2011

Fikax3


Oj, vad jag inte har haft tid med min favoritleksak idag, datorn dumskallar!
Blev inget nytt personbästa i grenen långsovning idag. Redan 12.30 vaknade jag av blixtrar och dunder, magiska under.
Fasen vad det regnade, lät nästan som det regnade inne i sovrummet.
Låg och drog mej en stund, kissade twice och gick upp.
Farfar och Lotta var på besök. Rolf bjussade generöst på rester av gårdagens silltårta.
Farfar fick sej en whiskey också, han var nöjd. Kaffe förstås som efterrätt.

När dom lite senare åkte i väg kom nästa fikagäster. Nettan, Åsa och Michaela ville ha ett brejk i flyttstädningen och var fikasugna.
Dom stannade en stund och vi hade en trevlig stund tillsammans.

Sen när dom åkte vidare så satte jag mig i bilen och åkte till mamma. Hennes telefon verkar inte funka så jag var tvungen att kolla läget med henne.
Dagens tredje fikastund fick jag hos henne, med skorpor, Ballerinakakor och muntra tillrop (??!!)

Nu är jag hemma och har precis ätit en liten god grillmiddag. Snart dags att jobba igen, känner att den här dagen bara har sprungit iväg.
Hoppas natten går lite fortare än den i natt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar