7 juni 2011

Det blir en bra dag!

Godmorgon mina vänner!
Letade upp den här sköna bilden på mej och mina finaste.
Man kan ha massor med kul med Photoboth.

I natt var en ganska okej natt. Jag hade tankarna mest på annat håll, tänkte på vad som kommer att hända nu.
Kommer det nu ÄNTLIGEN fram hur min f.d chef behandlar folk. Och hur vi, Jessica och jag blev behandlade av både henne OCH Upplands-Bro kommun.
3 år har gått, jag kommer aldrig att varken glömma eller komma över det!

Dags att ta kontakt med Rapportredaktionen!

Nu ska jag sova, vill bara se min kisse först. Han satt inte som han brukar på verandan. Undrar vart han är, kanske ligger han uppe hos Emilie.
Hon sov här i natt, för hon har lite ärenden i Bålsta idag. Hälsa på sin praktik på Fastighetsbyrån bl.a.

Nu måste jag sluta, hej på en stund!


1 kommentar:

  1. Ja du kan nog vara säker på att allt kommer att komma fram, ha ha.

    SvaraRadera