9 juni 2011

Inget lallande här inte!

Goddagens!
Vaknade tidigt i morse, redan 8.30. Åt frukost med Gustav sittande alldeles bredvid mej. Han verkar bättre idag, skönt.
Var kanske en tillfällig formsvacka igår.

Jag har hunnit med världens snabbaste shopping idag...redan! På 1 timme och 10 minuter, närmarme bestämt 70 minuter så hann jag med Bro-Jakobsberg-H&M-KappAhl-Outlet-KappAhl-Lindex-Bro.
Gillar när det går undan och hatar att shoppa, helst i värmen. Men jag fick det jag var ute efter, ett par finlinnebyxor.
Köpte faktiskt de första paret jag provade på H&M så egentligen hade jag kunnat åkt hem direkt och finputsat rekordet med ca 25 minuter.

När jag kom hem var Emilie hemma, men hon hoppade på cykeln och skulle hälsa på mormor sin.
Jag ville inte följa med, blev alldeles urlakad av den intensiva starten på dagen. Och sen vet jag att mormor tycker det är roligare att träffa Emilie själv, annars är risken stor att det bara är hon och jag som tjattrar med varandra, och det vore ju trist för mormor som träffar Emilie så sällan.

Maken påpekade igår att det behövdes dammsugas så det är väl lika bra att jag drar igång apparaten då. Pust och stön......



2 kommentarer:

  1. Ja ja det är bara att lyda och vara en god hemmafru och dammsuga då, ha ha.

    SvaraRadera
  2. Mpf! Hittar inte Rolf dammsugaren själv eller?!?

    SvaraRadera