18 juni 2011

Tack alla!




Gårdagens födelsedagsfest i Spanientema sammanfattar jag med dessa ord:
  • Kallt, ca 11 grader
  • Blött, regnade hela dagen men slutade på kvällen
  • Mygg så in i .......när regnet väl slutade
  • Lammet smakade himmelskt
  • Alla var glada
  • Massor med fina presenter
  • Kom i säng 03.00
  • Sangrian, gazpachon och glassen hade gjort sej bättre om det varit 25 grader istället
  • Jag har inte ont i huvudet idag, mår prima
Mer bilder kommer i morgon. Nu laddar vi för dagens stora händelse. Bröllop i Österhaninge kyrka. Anne och Peter fäller ut landningställen hos oss vid 12.00.....puh!
Dags att duscha och sätta på sig lite andra kläder, tror jag lämnar sombreron hemma idag.

Tack alla mina vänner som var här i går och frös arslet av sej! Vi borde få bragdmedaljen...åtminstone en att dela på.
Jag hade jättekul!


1 kommentar:

  1. Tack själv för en jättetrevlig kväll. Ja visst det var lite kylslaget. Men med rejäla kläder och ett glatt humör så funkar det mesta.

    SvaraRadera