30 juni 2012

April, april!



Klart ingen gick på det där.......att jag skulle sluta blogga...några enstaka entusiaster morrade till, men ni var få.
Så jag fortsätter väl och tjatar om samma saker. Tycker inte jag gör annat än skriver om Gustav, hur mycket/lite jag sover, mat, Willys, maken och fina barn.
Men trots detta konstanta ältande så blir läsarna fler och fler, ni verkar gillart!
Jag kör på,  3 år till minst!
Jippie? Någon?



Och för det andra.....hur sjutton skulle jag kunna lägga ner bloggen? Detta är ju mitt lilla skötebarn.
Som jag längtar till varje dag.

Bloggen, Ihonen, MacBooken, Emilie, Erika, Gustav och Rolf!
Där har ni min  10 i topp-lista, fast självklart inte i den ordningen.
Dom levande varelserna är ju givetvis på delad förstaplats! Inte skulle väl jag föredra Ihponen före maken. t.ex?!!!

3581 inlägg har det blivit och nästan lika många publicerade kommentarer, 3435 för att vara exakt.
Tycker ni kan kommentera lite duktigare! I alla fall idag då vi firar bemärkelsedag!







8 kommentarer:

  1. Hipp Hipp hurra till bloggen på 3-årsdagen : ) /Bodil

    SvaraRadera
  2. Hipp Hipp Hurra på 3årsdagen. Jag vet att jag kommenterar mycket mindre nu än när jag bodde i USA. Sorry for that!/Åsa

    SvaraRadera
  3. Grattis på 3-årsdagen till bästa bloggen !!!!
    Kram/Anne

    SvaraRadera
  4. Blir det tårta???????????? Lotta

    SvaraRadera
  5. Ja må den leva!!! Länge, länge. /Maj-Liz

    SvaraRadera
  6. Grattis Bloggen å de e verkligen tur att vi har den när jag snart inte kan kila över till Viggen för å njuta av ditt goa sällskap längre!!
    Kram/mia

    SvaraRadera