1 juni 2012

Parga calling

Godmorgon mina vänner!
Här har vi varit igång sen 06.55, då vi traskade i väg upp över berget.
Tillbaka efter en timme. Rolf har till sin stora glädje hittat en trappa med otrolig stigning rätt upp. Där avslutar han varje träningspass med att springa upp och småjogga ner.
Jag står kvar på platta marken och försöker se lite ball ut och stretcha mina onda vader.
Idag gjorde han det inför publik också.
Folk går förbi och ruskar på huvudet. En frågade mig "What's his problem?"
Jag svarade "i don't know but his my PT and running like a skållad råtta up and down" Sen mumlade jag nåt om ont i foten när han frågade om det inte var något för mig.........

Snart ska vi börja den dagliga insmorningsprocessen. Det blir 15 idag med utom på min snok som är röd som ett stoppljus. Han får 30.

Lite bilder tagna med ipaden vid dagens frukost med kattsällskap.
Hoppas dom kommer där dom ska!

Ha en bra fredag, och kan någon rösta på Anton ikväll från mig??

Förresten, tänk vad dagvill man blir på semestern. Igår var vi inte överens om vilken dag det var. Men efter att ha räknat upp vad vi har ätit för middagar så kom vi fram till att det var torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar