18 juni 2012

Dagen efter



Goddagens mina vänner!
Är lite sliten efter helgens jobb, sov ända till 15.00 för att sedan försöka vakna till liv.
Gick sådär, men jag lyckades i alla fall att få med mig allt som stod på notan när jag tre koppar kaffe senare handlade på Willys.
Tycker inte jag gör något annat än handlar på Willys. Men så handlade jag också fyra middagar och lite annat  stuff som tagit slut i Pettssonska.
 Tungt är det också, idag tror jag kassarna vägde ett antal kilon. Slit och släp....är det här verkligen ett kvinnogöra?

 Lovade er i natt att jag skulle visa min fina present från Ingrid och Micke, den kommer här och lite andra bilder. Se det som en bonus......


Fin blomsterkvast i rosa färger från La Familia.


Det här fina fatet fick jag av gullhönorna på Poppel. Både ugns och mikrosäkert. Funkar som fruktfat också.


 Passande egenhändigt ihopknåpat grattiskort. Tack, tack!


 Länge sen ni fick se en bild på Gustav! Pälsen har växt ut en aning och matskålen är överfull, annars äter han inte. Fast bordsskicket är inte det bästa. Vykort från Grekland med katter på fick han också.

Nu ska jag ut på PW, måste trava en bit. Har lite abstinens faktiskt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar