28 juni 2012

Inte skrämmas så!



Ensam i soffan med två mandariner och en banan. Det har varit en orolig kväll som slutade bra, som tur va!
Gustav skrämde mig rejält, han var nämligen inte hemma på över 4 timmar. Något som aldrig eller väldigt sällan händer.
Emilie och jag gick ut och ropade, letade och visslade...men ingen Gustav.  En orolig pappa Rolf var också ute...ingen Gustav.
Är mest oroad över att han ska ligga skadad någonstans och lida, fy sjutton vilken skräck.
Men till slut kom han! Hungrig som en varg fick han mat för att sedan gosa ner sig i min säng där han nu sover tryggt bredvid husse.

Nu ska jag strax också krypa ner bredvid mina två snarkande killar. Känner mig trött och behöver sova.
Kul att Italien slog ut Tyskland i semifinalen! Heja Italien!

Här kommer en gammal bild på min finaste kisse:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar