14 juni 2012




Vaknade upp i morse efter 9 timmars skönsömn. Snablar vad trött jag var i går. Skulle bjudit er på ett inlägg men sjappade totalt och somnade. Lyckades med att hålla mig vaken under Tysklandsmatchen sen var det morsning och goodbye!

Klockan 9.00 så var Emilie och jag i alla fall redo för dagens första träningspass....stavgång!
Det var ett tag sen jag använde detta hjälpmedel så det började lite trögt.
passgången lös som tur var med sin frånvaro.
Emilie var orolig att vi inte skulle kunna prata samtidigt eftersom vi var så otroligt fokuserade att sätta stavarna rätt och inte snubbla.
Men herregud! Vi är väl kvinnor, det gick alldeles utomordentligt bra. Hade till och med kunna lägga till ytterligare ett underhållande moment, t.ex rullning av halmhatt.

Gäddhänget fick sig en redig genomkörare, fasen vad armarna får jobba.
Efter 5 km var vi åter i Pettssonska, svettiga både här och där.
 Emilie hade lyckats med att utveckla en vattenblåsa i ena handen medans jag mest var illröd i mina nävar.
Tror det är en ovana att man greppar om handtaget så hårt!

Efter dusch och en lite annorlunda frukost bestående av smoothie, kokt ägg och kaffe så känner jag mig redo för att ta mig en tur till Willys.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar