4 juni 2012

Tillbaka då till verkligheten.....



Nu har hon landat! Nu är hon hemma! Nu kan ni vara lugna! Nu ska jag tokblogga! Fast inte idag, jag har lite känningar av den berömda jetlagen, den grekiska jetlagen är inte att leka med!

Gustav blev så glad när vi kom hem, han skuttade och hoppade och har nu tillbringat kvällen tätt bredvid oss, spinnande förstås. Tror han kommer ligga i mina knäveck i natt.  Jag kan behöva en sängvärmare, eller så kliver jag inte ur onepiecen som jag tillbringat senaste timmar i OCH strumpor.

Men lite uppiggande bilder kan jag visa er, har tagit 600 bilder ungefär. Skulle jag ladda upp alla här så skulle det ta till midsommar.
Kommer lägga in massor med bilder på FB, kanske om jag tyar.

Vi har haft en underbar vecka, Parga är ett fantastiskt resmål! Vill tillbaka, såg på Ving.se att det endast kostar 5200:- för en vecka i september, för 2 personer! Fast inte på samma hotell, men det gör inget. Kan bo i en skokartong bara jag får vara där.......
Har varit på många grekiska öar tidigare men detta Parga på fastlandet är absolut det finaste!
Ett riktigt smultronställe.

Just ja! Här kommer bilderna, ett axplock. Som ni ser så har det ätits och druckits en del.

Eftermiddagslatte

Vackra vyer finns det gott om i Parga

Ewa simmar svansim i poolen, kan bli årets julkort!?

Ewa roar sig med lite egofotning på stranden

Dagens lunch, grekisk sallad och lite svalt vitt vin,
morfar i bakgrunden....

Vacker kyrka på ö, dit kunde man gå. Det var bara 1,60 djupt.

Rolf satsar på fruktstund

Kattmamman med sin bebis

Så här såg himlen ut hela veckan

Grekisk sallad utan ett glas vitt

Rolf vilar benen efter dagen andra bergsbestigning

Happy hour, bäst att passa på......

Frozen greek yoghurtglass, gott och inte så onyttigt!

Tillbaka på Arlanda, Carola möter upp.




Mer kort och såklart lite resereportage i ren Ewa-anda i morgon.... Nu ska jag strax sova, hoppas inte tuppen väcker mig i morgonbitti!

2 kommentarer:

  1. Ser härligt ut. Men du! Hintar du om att ni ska bli mormor och morfar??/Åsa

    SvaraRadera
  2. Haha, nej inte då! Tyckte bara Rolf ser ut som en liten morfar.....

    SvaraRadera